Translate

måndag 8 juni 2015

Äntligen lite armband

I bland flyger tiden iväg...men nu har jag
äntligen fått tid att göra en del armband
här kommer några i läder
här först ett i rött och svart med metallås
75:-

svart och grönt läder såklart med lite medtall
och ett sk. half and half lås
75:-


flätat i svart läder med metallspänne
75:-


lite annorlunda med läder o träpärlor
jättefint på ... 75:-


det är svårt att riktigt förstå hur himla läckert
det här armbandet är på , jag lovar du blir inte
besviken metall läder och pärlor , dom säljs så
fort jag har fått dom klar det här är för tillfället
det enda jag  har och alla har olika färg o pärlor
armbandet är unika det finns inte 2 som är
likadana... 120:-

nu är det dessutom lite enklare att handla
då jag har swish , går förståss också bra att
göra banköverföring..
bara att höra av sig
vill man komma och titta går det jättebra då finns
det ju lite mer att välja på 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar